Toprak Sempozyumu devam ediyor

11. Uluslararası Akdeniz Pişmiş Toprak Sempozyumu devam ediyor.

Lapta Alsancak Çamlıbel Belediyesi ev sahipliğinde, Alashia Terracotta Sanat Topluluğu iş birliğiyle düzenlenen sempozyumun küratörlüğünü Ayhatun Ateşin, proje sorumluluğunu ise Vedia Okutan Gaydeler üstleniyor.

Etkinlik Lapta Kent Meydanı ve Ayios Loukas Kilisesi çevresinde yer alırken, sempozyuma Türkiye, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve farklı ülkelerden sanatçılar katılıyor.

Katılımcılar arasında; Aziz Baha Ökten, Eser Keçeci Malyalı, Evrim Ergün, Fahimeh Heydari, Halil Çobancı, Hikmet Uluçam, Kaan Canduran, Kadir Sevim, Keyvan VajiHollah, Maged Zaky Hassan, Soner Pilge, Vafaollah Alması, Vedia Okutan Gaydeler ve Yılmaz Kastanbollu yer alıyor.

Sempozyum kapsamında gerçekleştirilen uygulamalı atölyeler, sanatçı söyleşileri, halka açık üretim süreçleri ve eğitim etkinlikleri aracılığıyla özellikle çocukların, gençlerin ve öğrencilerin sanatla doğrudan etkileşim kurmaları hedefleniyor. Katılımcılar seramik ve pişmiş toprak alanındaki teknik bilgi ve deneyimleri yerinde gözlemleme fırsatı buluyor.

Cevap bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir